Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Музичне мистецтво» (1-4 класи) та ( 5-8 класи) в 2015/ 2016 навчальному році
Вивчення предметів художньо-естетичного циклу в системі загальної середньої освіти є важливим чинником духовного розвитку естетичної та загальної культури.
Сучасне навчання, і мистецьке зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах.
Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Художня культура»
у 2015/2016 навчальному році
Мистецтво покликане виховувати художній смак людини, розвивати її здатність до творчості за законами краси.
Одним з найважливіших компонентів духовної культури людства виступає художня культура, яка разом з пізнавальною, релігійною, моральною, економічною, політичною культурою покликана формувати внутрішній світ людини, сприяти розвитку людини як творця культурних цінностей.
Умовою успішної
виховної діяльності з учнями є співробітництво класного керівника з
батьками, адже родина впливала і продовжує значно впливати на процес
розвитку особистості дитини Ключові слова: виховна робота,
пріоритетні напрями, класний керівник, аналіз виховного процесу, цілі
та задачі виховання, класний колектив. Структура публікації: Робота з батьками. Вивчення стану й ефективності виховного процесу у класі.
Можливі додатки до планування виховної роботи у класі. «Робота з батьками» - це п'ятий розділ плану виховної роботи класного керівника. Зробити
батьків активними учасниками педагогічного процесу - це важлива й
відповідальна задача вчителя. Рішення даної задачі представляється
можливим, якщо у плані роботи знайдуть відображення такі напрями
діяльності класного керівника з батьками: вивчення родин учнів; педагогічна освіта батьків; ... Читати далі »
Залежно
від виховних завдань класний керівник може використовувати
найрізноманітніші методики вивчення особистості учня у вільний від
навчання час. Важливо навчитися здійснювати
кількісний і якісний аналізи отриманих результатів такого
педагогічного обстеження. Це дозволить з'ясувати ступінь вираженості
певної якості, вивчити умови, за яких вона яскраво виявляється,
спонукати вихованців до самовивчення, самовиховання відсутніх якостей,
або дозволить позбутися негативних форм поведінки тощо.
У
практиці виховної роботи з класним колект
... Читати далі »
Сьогодні, коли перебудовується традиційна система загальної освіти і кожна школа шукає своє "обличчя”. Дуже важливо в гонитві за модними напрямами у навчанні не втратити головне – людину, особистість, яка не тільки має знання у галузі економіки і техніки, а й здатна розуміти і відчувати прекрасне, а це означає розуміти і співпереживати іншим людям. Кожний шкільний предмет має свою специфіку. Головним завданням одних – озброїти учнів науковими знаннями, інших – допомогти оволодіти певними способами діяльності. А є предмет – основна мета якого визначається в дидактиці як "формування досвіду емоційно-цінних відносин”. Це предмет – музика. Вчителі і керівники шкіл ставляться до цього предмету по-різному – залежно від своєї компетентності та рівня педагогічної культури. Вважають часто цей предмет легким і другорядним. Так вважають і більшість батьків учнів. Таке поціновування музики виховує
... Читати далі »