Понеділок, 06.05.2024, 00:49
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Сайт вчителя музичного мистецтва Галайка М.С.

Меню сайта
Календар
Годинник

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів
Опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 318
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2015 » Вересень » 8 » Конспект відкритого уроку з художньої культури в 9 класі на тему "ЕПОХА КЛАСИЦИЗМУ, РОМАНТИЗМУ"
19:26
Конспект відкритого уроку з художньої культури в 9 класі на тему "ЕПОХА КЛАСИЦИЗМУ, РОМАНТИЗМУ"

Тема:  «Класицизм, романтизм»

               

Мета: ознайомити з особливостями мистецьких стилів «класицизм», «романтизм»; вчити розпізнавати їх серед інших стилів; вивчити найвідоміші мистецькі пам’ятки цих стилів; сприяти формуванню естетичного смаку.

Обладнання: наочні матеріали, які висвітлюють ознаки

                         стилів «класицизм» та «романтизм»,фотоматеріали з                            зображеннями світових мистецьких пам’ято цих                                    стилів, презентація «класицизм», «романтизм»,                                       магнітофон, DVD програвач, смайлики, картки для                              практичної роботи, диски .

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку

  1. Організаційна частина.

            Входять в клас під звуки музики ave maria.

  1. Актуалізація опорних знань
  • Добрий день. Як ви вже здогадались урок  у нас буде незвичайний.
  • Скажіть, яку музику ми з вами щойно прослухали, як називається твір? (ave maria)
  • Як ви гадаєте, до якого стилю відноситься ця музика (класичного)
  • Над якою темою ми працюємо на протязі вже декількох уроків?( Художні напрями та стилі)
  1. Оголошення теми й мети уроку.

- Так ми продовжимо з вами працювати над темою «Художні напрями та стилі»

І сьогодні познайомимося з вами з «Епохою класицизму та романтизму» 

- Що б ви хотіли побачити, почути на цьому уроці? (побачити картини, послухати музику, побачити архітектуру, літературу  епохи класицизму та романтизму,)                

- Отож, сьогодні ми з вами познайомимося з музикою, живописом, літературою, архітектурою класичного та романтичного стилю.

- Навчимося розрізняти ці стилі в різних видах мистецтва.

- У вас на партах є смайли, залежно від вашого настрою та розуміння теми на уроці, ви будете повертати їх до мене лицем. (Зразок на дошці)

4. Подання нового матеріалу.

- Отож перенесемося з вами в епоху класицизму, (плакат на дошці) в епоху вишуканого одягу, чітких та жорстких правил, раціоналізму, коли проголошувалося лише прекрасне і піднесене в епоху королів, принцес, Моцарта, Мольєра .

Увага на монітор..(учні переглядають презентацію)

На останньому нашому уроці я об’єднав вас у групи:

художників, музикантів, письменників, архітекторів. Давайте згадаємо з вами як працювати в групах (плакат на дошці)

Кожна з груп отримала завдання підготувати розповідь про одну з найвидатніших постатей в літературі, живописі, музиці, архітектурі цих стилів.

(Виступи учнів)(музиканти, живописці, архітектори , літератори)

  • Отож підсумуємо з вами, які ж основні риси класицизму, як відрізнити класицизм серед інших стилів.

 (Плакат на дошці)

Рисами класицизму є:

* Вічність ідеалу прекрасного,  наслідування традицій античних майстрів.

* Чітка ієрархія жанрів:  високі, середні, низькі.

*  Чіткий поділ характерів на позитивні та негативні.

* Чітка композиція, неприпустимість змішування високого і низького.

-Епоха класицизму переходить у епоху мрій, кохання, в епоху душевного,  живописного, красивого, фантастичного романтизму, (плакат на дошці)

Михаил Юрьевич Лермонтов:

Я не хочу, чтоб свет узнал

Мою таинственную повесть;

Как я любил, за что страдал,

Тому судья лишь Бог да совесть!

- Що ми можемо сказати про цей вірш?

- Чи можемо ми віднести його до класичного стилю? (ні)

- Чому? (тому, що в ньому йде мова про душевний стан людини, її почуття)

 - Так дійсно. Тому цей вірш належить до романтичного стилю.

(Перегляд презентації «Романтизм»)

  • (Виступи учнів (Художники, архітектори, літератури (сценка), музиканти (слухання під час виконання практичної роботи))
  • Скажіть будь ласка, чи є місце романтиці в наш час?
  • В якому виді мистецтва вона найбільше проявляє себе? (в музиці, пісні, літературі)
  • Зараз ми з вами  прослухаємо  сучасну романтичну пісню, яка називається  «Тобі»

(Плакат на дошці)

Отож, як відрізнити романтизм серед інших видів мистецтв?

Рисами романтизму є:

            -  Душа людини, її переживання й прагнення

            -  фольклор

            -  національна міфологія

            -  природа

5. Практична робота

    - У вас на партах є лист для практичної роботи (показую), який поділений на дві частини «класицизм», «романтизм», також є конверти у яких знаходяться картинки, які відповідають тому чи іншому стилю. Потрібно картинки порівняти між собою та наклеїти у відповідну колонку.

- Якщо під час практичної роботи у вас будуть виникати труднощі, піднімайте знак питання, який також у вас на партах.

(учні виконують роботу під слухання увертюри до опери «Руслан і Людмила » М. Глинки)

Після виконання  учні  показують  роботи (порівнюють результати між групами)

  • Що ми можемо сказати про прослухану увертюру Глинки Руслан і Людмила?

торжество світлих сил   Музика ця пройнята чеканням свята, бенкету, відчуттям перед дня торжества.  У середньому розділі увертюри виникають таємничі, фантастичні звучання.

6. Підсумок уроку

Кубування. (учні кидають кубики, та відповідають на питання)

  • Найскладнішим для мене було…
  • Мені сподобалось працювати в групі, тому що…
  • Група досягла успіхів тому, що…
  • Під час уроку мені сподобалось…
  • Чи досягнута мета уроку…

Самооцінювання.

На партах у вас є листи самооцінювання, заповніть їх, виставляючи собі оцінки від 0 до 3. (Зразок на дошці)

7. Домашнє завдання

- Ми з вами продовжимо працювати у групах на наступному уроці. Тому кожна група підготує на наступний  урок  доповіді про музикантів, художників, архітекторів, письменників, епохи  «Реалізму» та «Імпресіонізму»

P/S

Конспект, презентацію "Класицизм" та "Романтизм", а також коментарі до них можна завантажити за посиланням      Скачати...

Просмотров: 2589 | Добавил: Nic | Теги: художня культура, консект художня культура, конспекти уроків з художньої культу | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]